Groupon uruchamia w Warszawie Międzynarodowe Centrum Usług Wspólnych w Polsce. 300 nowych miejsc pracy w Warszawie.
Od początku czerwca 2015 r. działa w Warszawie międzynarodowe Centrum Usług Wspólnych Groupon (SSC), obsługujące klientów z dziesięciu państw, w tym z Polski. W polskim centrum powstanie 300 nowych stanowisk, które zostaną obsadzone pracownikami z lokalnego rynku pracy.
Po szczegółowych badaniach i analizie rynku centrala firmy podjęła decyzję o zlokalizowaniu centrum SSC w sercu Europy – w Polsce. Klientów obsługiwać będą polscy pracownicy Groupon oraz pracownicy zatrudnieni w ramach trwającego procesu rekrutacji. Ponadto polska centrala będzie obsługiwać klientów linii biznesowej Groupon Produkty na region EMEA.
Aniela Hejnowska, dyrektor zarządzająca Groupon Polska:
Od 5 lat Groupon pozostaje wiodącym graczem na rynku e-commerce i m-commerce w Polsce. Lokalizacja Centrum Usług Wspólnych jest potwierdzeniem efektywności operacyjnej naszego zespołu.
Wysokie standardy pracy to kluczowy element strategii Groupon. Groupon zapewnia atrakcyjne benefity dla pracowników i wyjątkową atmosferę pracy, co wyróżnia nas na rynku. Potrafimy również zaproponować warunki zatrudnienia, które zapewniają maksymalną elastyczność naszym bardzo utalentowanym zespołom. Tym samym dołączamy do grona najlepszych pracodawców w Polsce.
W Centrum Usług Wspólnych w Polsce zatrudnienie znajdzie docelowo 500 osób. Z myślą o rozwoju działalności Groupon na rynku EMEA, firma planuje zrekrutować do zespołu ponad 300 osób na stanowiska specjalistyczne i menedżerskie.
Barbara Weisz, dyrektor ds. obsługi klienta na region EMEA
Polski rynek jest pełen młodych, uzdolnionych ludzi, posługujących się kilkoma językami, którzy doskonale odnajdują się w środowisku usług e-commerce i w sposób organiczny rozpoznają potrzeby nowoczesnego klienta.
Osoby zainteresowane pracą w Groupon na tworzonych stanowiskach mogą zgłosić się do Koordynatora ds. Rekrutacji, pani Moniki Jakubek – Skulteckiej. Adres poczty elektronicznej: rekrutacja@groupon.pl