Urząd m.st. Warszawy ma do wydania na przyszły rok 2 660 000 zł. na działania reklamowe w 4 kategoriach.
Kwota ta ma być przeznaczona na wykonanie usług w zakresie szczegółowego planowania i zakupu mediów na potrzeby realizacji Działań Informacyjnych m.st. Warszawy z wykorzystaniem różnego rodzaju powierzchni reklamowych.
Całość zamówienia publicznego, którego celem jest ogłoszona procedura przetargowa, podzielona jest na 4 części:
- Gazety, Internet, radio
Wartość zamówienia – 1 600 000 zł brutto
wadium – 20 000 zł
Wagi:
60% – cena:
30% – kwalifikacje i doświadczenie osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia.
10% – liczba alternatywnych propozycji scenariusza do reklamy radiowej przy realizacji każdej kampanii informacyjnej - Billboardy
Wartość zamówienia – 340 000 zł brutto
wadium – 5 000 zł
60% – cena:
30% – kwalifikacje i doświadczenie osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia.
10% – Skrócenie terminu przekazania każdorazowego zlecenia - Nośniki dostępne w/na autobusach komunikacji miejskiej w Warszawie
Wartość zamówienia – 540 000 zł brutto
wadium – 8 000 zł
60% – cena:
30% – kwalifikacje i doświadczenie osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia.
10% – Skrócenie terminu przekazania każdorazowego zlecenia - Słupy ogłoszeniowe
Wartość zamówienia – 180 000 zł brutto
wadium – 3 000 zł
60% – cena:
30% – kwalifikacje i doświadczenie osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia.
10% – Skrócenie terminu przekazania każdorazowego zlecenia
Kótki opis kryteriów kwalifikacji:
Za spełniających warunki udziału w postępowaniu Zamawiający uzna Wykonawców, którzy składając ofertę dla Części nr 1, 2, 3 lub 4 wykażą, że dysponują co najmniej jedną osobą, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia w charakterze media buyer, posiadającą co najmniej trzyletnie doświadczenie w pracy, w specjalistycznej firmie zajmującej się m.in. zakupem mediów na stanowisku media buyera (lub podobnym tzn. takim, gdzie do zadań osoby na tym stanowisku należy – nabywanie powierzchni reklamowych w poszczególnych mediach tradycyjnych i elektronicznych, negocjowanie warunków dzierżawy powierzchni reklamowej i zawieraniu umów w imieniu zleceniodawcy lub agencji reklamowej organizującej jego kampanię).
Jak również wykonawcy, którzy:
- składając ofertę dla części nr 1:
wykażą, że w okresie ostatnich trzech lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonali należycie co najmniej trzy usługi o wartości nie mniejszej niż 300.000,00 złotych brutto każda, z których każda polegała na pośrednictwie w zakupie mediów na potrzeby działań reklamowych lub informacyjnych. - składając ofertę dla części nr 2:
wykażą, że w okresie ostatnich trzech lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonali należycie co najmniej trzy usługi o wartości nie mniejszej niż 30.000,00 złotych brutto każda, z których każda polegała na sprzedaży lub pośrednictwie w sprzedaży powierzchni reklamowej na nośnikach typu billboard. - składając ofertę dla części nr 3:
wykażą, że w okresie ostatnich trzech lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonali należycie co najmniej 5 kampanii informacyjnych na nośnikach dostępnych w i na pojazdach komunikacji miejskiej o wartości nie mniejszej niż 15 000,00 zł brutto każda. - składając ofertę dla części nr 4:
wykażą, że w okresie ostatnich trzech lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonali należycie co najmniej trzy usługi o wartości nie mniejszej niż 30.000,00 złotych brutto każda, z których każda polegała na sprzedaży powierzchni reklamowej na słupach ogłoszeniowych.
Wykaz oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia znajduje się w pkt 13 SIWZ.
Więcej informacji na stronach Biura Zamówień Publicznych UM: [LINK]