Wawer jedna z największych dzielnic Warszawy i jedna z ostatnich, która nie ma kompleksowego rozwiązania z odprowadzaniem ścieków komunalnych. Ten wstydliwy problem ma rychły koniec.
Kolektor Wawerski
Kolektor Wawerski, jako inwestycja jest na końcowym etapie. Wykonawca musiał wchodzić z robotami na drogi. Problem mięli pasażerowie linii 119, 142, 147, 702. Przeżyliśmy wiele tymczasowych rozwiązań, z których pozostało kierowanie linii 142 i 702 ulicą Widoczną do Lucerny. Ma to związek z zamknięciem odcinka Traktu Lubelskiego od ulicy Klimontowskiej do Lucerny.
Dość z kłopotami.
Dość z kłopotami, po kilku latach o nich nie będziemy pamiętać a bilans inwestycji jest zdecydowanie dodatni. Zwróćmy uwagę jak wyglądają jezdnie i jak się po nich jeździ w miejscach gdzie inwestycja została zakończona, ile zbudowano skrzyżowań o charakterze rond, gdzie poprawiono lub zbudowano od podstaw system oświetlenia.
Plany
Jeżeli poruszyliśmy sprawę, jakości jezdni w Wawrze to należy przypomnieć, iż w tym roku zmieniono nawierzchnię ulic Kajki i al. Dzieci Polskich. Jakie są plany na najbliższą przyszłość w tej dzielnicy?
To budowa tunelu w ciągu ulic Żegańskiej i Zwoleńskiej pod torami kolei otwockiej przy stacji PKP Międzylesie. Ta inwestycja będzie miała wysoki stopień trudności szczególnie, jeśli chodzi o komunikację, ale widząc, co dzieje się w obrębie przejazdu kolejowego i jakie występują tam zagrożenia w ruchu drogowym, to na pewno jest to niezbędne.
Zdjęcia z Wawra na stronie Nadzoru Ruchu