0

Mobilne Punkty Obsługi Pasażerów dla studentów

Mobilny Punkt Obsługi Pasażerów - ZTM
Mobilny Punkt Obsługi Pasażerów – ZTM
fot. ZTM

Mobilne Punkty Obsługi Pasażerów Zarządu Transportu Miejskiego zagoszczą w warszawskich szkołach wyższych.

Na przełomie września i października autobusy przerobione na biura obsługi przyjadą do studentów Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego, Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego i Akademii Sztuki Wojennej.

WUM

Warszawski Uniwersytet Medyczny będzie gościł objazdowe biuro przed gmachem przy ul. S. Banacha:

  • 28 września – 2 października
  • w godz. 8.30-16.00.

SGGW

Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego przy ul. J. Rodowicza:

  • 30 września – 2 października,
  • w godz. 7.30-17.00.

ASW

Na terenie Akademii Sztuki Wojennej:

  • od 5 do 9 października,
  • w godz. 8.00-15.00.

Po co?

W mobilnym POP-ie można załatwić wszystkie komunikacyjne formalności:

  • wyrobić spersonalizowaną Warszawską Kartę Miejską,
  • zakodować bilet długookresowy, w tym z oferty Warszawa+ i dla dużych rodzin,
  • wgrać zawieszony bilet i przekodować niewykorzystaną część biletu,
  • wgrać i przedłużyć uprawnienia Karty Warszawiaka i Karty Młodego Warszawiaka.

W mobilnym POP udostępnione zostały płyny do dezynfekcji oraz rękawiczki. Jest w nim wydzielona strefa obsługi pasażerów ograniczająca bezpośredni kontakt z pracownikami ZTM. Pracownicy wyposażeni będą w przyłbice lub maseczki ochronne.

Inne uczelnie

Uczelnie, które są zainteresowane przyjazdem mobilnego POP i ustaleniem miejsca postoju autobusu, mogą się kontaktować się w tej sprawie:

  • telefonicznie:
    664-470-561 lub 22 45-94-198
  • elektronicznie na adres:
    ztm@ztm.waw.pl.

Szkoły średnie

Od 2 do 24 września Mobilne Punkty Obsługi Pasażerów dyżurowały przed warszawskimi szkołami średnimi. W ciągu 17 dni odwiedziły 16 szkół.

Odwiedziło je prawie 1,5 tys. osób, którzy kupili ponad 300 biletów za ponad 31 tys. zł. Ponad 340 osób wyrobiło Warszawską Kartę Miejską, w tym uczniowie pierwszych klas, którzy wymieniali Kartę Ucznia na pierwszą WKM-ke.

Mobilne punkty były także odwiedzane przez pracowników szkół i mieszkańców okolicznych osiedli. Przede wszystkim odwieszali oni zawieszone w trakcie epidemii bilety oraz wgrywali e-hologramy na Karty Warszawiaka i Karty Młodego Warszawiaka.

Mobilny Punkt Obsługi Pasażerów - wnętrze
Mobilny Punkt Obsługi Pasażerów – wnętrze
fot. ZTM

Zarząd Transportu Miejskiego

 

26 września 2020 18:31
[fbcomments]