0

Punkt Obsługi Pasażerów Metro Centrum

fot. ZTM

Punkt Obsługi Pasażerów na stacji metra Centrum już po remoncie.  Jest bardziej przyjazny dla pasażerów.

Sala jest większa, są urządzenia ułatwiające obsługę osób z niepełnosprawnościami i kącik dla najmłodszych  

W czasie remontu sala obsługi została powiększona do około 60 m. kw.
Pasażerowie i pracownicy zwracali uwagę na hałas, który utrudniał komunikację przy okienku, dlatego nowa witryna została wygłuszona i w pomieszczeniu jest teraz dużo ciszej. Zainstalowano również interkomy, przez które można się komunikować z pracownikami ZTM.

Pasażerowie zwracali również uwagę na nieefektywną wentylację, dlatego w punkcie zamontowano dwa dodatkowe klimatyzatory. Teraz nawet podczas największych upałów, wewnątrz będzie panowała odpowiednia temperatura. Nie zapomniano również o najmłodszych. Rodzice znajdą tam kącik dla dzieci, gdzie będą mogli zająć swoje pociechy zabawą i rysowaniem kredą, po ścianie pomalowanej specjalną farbą.

POP ZTM MC 1

W punkcie zainstalowano pętlę induktofoniczną, która ułatwi komunikację z osobami posiadającymi aparaty słuchowe. Dostępna jest również usługa „Tok tu Tok”. Dzięki niej pasażer może połączyć się z tłumaczem języka migowego i załatwić swoje sprawy z pracownikiem ZTM.

Punkt Obsługi Pasażerów na stacji metra Centrum to drugi co do wielkości punkt w Warszawie. Można tu kupić bilety komunikacji miejskiej, złożyć wniosek o personalizację Warszawskiej Karty Miejskiej, wgrać e-hologram, zwrócić bilet krótko- i długookresowy, odwołać się od wystawionego wezwania za jazdę bez ważnego biletu, złożyć skargę lub wniosek i otrzymać abonamenty strefy płatnego parkowania niestrzeżonego.

Punkt jest czynny od poniedziałku do soboty w godzinach 8.00-20.00.

POP ZTM MC 2

Pasażerowie stołecznej komunikacji miejskiej mają do dyspozycji 21 Punktów Obsługi Pasażerów. Lista jest tu: [LINK]

 

30 sierpnia 2017 11:57
[fbcomments]