Od 7 lutego Kancelaria Ogólna Urzędu m.st. Warszawy będzie się mieścić na parterze budynku w Al. Jerozolimskich 44.
Do nowej siedziby przeniesiona została z ulicy Kredytowej.
W nowej miejscu najważniejsza jest dostępność dla mieszkańców, także tych z niepełnosprawnościami, dla których obiekt przy ul. Kredytowej nie był dostosowany.
Urząd musiał opuścić poprzedni budynek także z powodu jego stanu technicznego i decyzji Państwowej Straży Pożarnej.
W biurach w Al. Jerozolimskich znajdują się windy, systemy informacyjne, systemy kolejkowe i przyjazne przestrzenie dla osób oczekujących na załatwienie sprawy.
Nowocześnie wyposażona, zlokalizowana na poziomie 0 sala obsługi ma ok. 150 m² i jest dostępna dla mieszkańców Warszawy bez ograniczeń – nie ma tam schodów, a drzwi otwierają się automatycznie.
Na interesantów czekają stanowiska obsługi, przy których można usiąść, a dla rodziców małych dzieci przygotowano komfortowy pokój do karmienia.
Dzięki temu, że nowa kancelaria znajduje się w Alejach Jerozolimskich tuż przy rondzie Dmowskiego, interesanci mogą wygodnie dojechać do niej komunikacją miejską.