Recepta na supermoto. Wyjmujemy z toru lub błota enduro maszynę, do tego zakładamy 17-calowe koła oraz szosowe opony, dopinamy zbędne wcześniej oświetlenie, załatwiamy homologację i… mamy „wariata” na miasto.
A może by tak na jednym kole po Marszałkowskiej? Żartuję, niemniej takie jest pierwsze skojarzenie gdy słyszę SUPERMOTO. Żona Moja mi coś o zdurniałym siwym łbie krzyczy ale co tam. Odrobina szaleństwa jeszcze nigdy nikomu nie zaszkodziła. Opis dokładniejszy za jakiś czas, po teście.
dane:
- SPECYFIKACJA
SILNIK
MARKA / TYP | Yamaha 4T – 125cc 4 zaworowy | ŚREDNICA CYLINDRA SKOK | 52 x 58,6mm. |
---|---|---|---|
LICZBA BIEGÓW | 6 | CHŁODZENIE | chłodzony cieczą |
GAŹNIK | KEIHIN 39S | ROZRUCH | elektryczny |
ELEMENTY
RAMA | Stalowa, wzmocniona, podwójna kołyska | PRZEDNIE ZAWIESZENIE | R16V, średnica amortyzatora Ø40mm. |
---|---|---|---|
TYLNE ZAWIESZENIE | Gazowy amortyzator Mono-shock | PRZEDNIA OPONA | 100/80-17” |
TYLNA OPONA | 130/70-17” | PRZEDNI HAMULEC | Galfer, tarczowy Ø300mm |
TYLNY HAMULEC | Galfer, tarczowy Ø200mm |
WYMIARY
ROZSTAW OSI | 1.380 mm. | DŁUGOŚĆ | 2.070 mm. |
---|---|---|---|
WYSOKOŚĆ | 1.145 mm. | SZEROKOŚĆ | 800 mm. |
WYSOKOŚĆ KANAPY | 870 mm. | WAGA SUCHA | 121 Kg. |
ZBIORNIK PALIWA | 6,3 L. | ZBIORNIK OLEJU |
WYPOSAŻENIE
WSKAŹNIKI | TAK | WSKAŹNIK TEMP. | TAK |
---|---|---|---|
WSKAŹNIK REZERWY OLEJU | TAK | WSKAŹNIK P.M. | TAK |
CYFROWA DESKA ROZDZIELCZA | TAK | OSŁONA SILNIKA | BRAK |
HANDBARY | TAK | WYDECH | Sportowy z lekkostopowym tłumikiem |
KIEROWNICA | Aluminium |