Kryzysowa narzeczona: Rieju Marathon125 SM PRO

rieju-marathon-125-sm-pro
rieju-marathon-125-sm-pro – Egzotyczna u nas zupełnie marka. Rieju.
fot. mat pras.

 Recepta na supermoto. Wyjmujemy z toru lub błota enduro maszynę, do tego zakładamy 17-calowe koła oraz szosowe opony, dopinamy zbędne wcześniej oświetlenie, załatwiamy homologację i… mamy „wariata” na miasto.

A może by tak na jednym kole po Marszałkowskiej? Żartuję, niemniej takie jest pierwsze skojarzenie gdy słyszę SUPERMOTO. Żona Moja mi coś o  zdurniałym siwym łbie krzyczy ale co tam. Odrobina szaleństwa jeszcze nigdy nikomu nie zaszkodziła. Opis dokładniejszy za jakiś czas, po teście.

dane:

  • SPECYFIKACJA

SILNIK

MARKA / TYP Yamaha 4T – 125cc 4 zaworowy ŚREDNICA CYLINDRA SKOK 52 x 58,6mm.
LICZBA BIEGÓW 6 CHŁODZENIE chłodzony cieczą
GAŹNIK KEIHIN 39S ROZRUCH elektryczny

ELEMENTY

RAMA Stalowa, wzmocniona, podwójna kołyska PRZEDNIE ZAWIESZENIE R16V, średnica amortyzatora Ø40mm.
TYLNE ZAWIESZENIE Gazowy amortyzator Mono-shock PRZEDNIA OPONA 100/80-17”
TYLNA OPONA 130/70-17” PRZEDNI HAMULEC Galfer, tarczowy Ø300mm
TYLNY HAMULEC Galfer, tarczowy Ø200mm

WYMIARY

ROZSTAW OSI 1.380 mm. DŁUGOŚĆ 2.070 mm.
WYSOKOŚĆ 1.145 mm. SZEROKOŚĆ 800 mm.
WYSOKOŚĆ KANAPY 870 mm. WAGA SUCHA 121 Kg.
ZBIORNIK PALIWA 6,3 L. ZBIORNIK OLEJU

WYPOSAŻENIE

WSKAŹNIKI TAK WSKAŹNIK TEMP. TAK
WSKAŹNIK REZERWY OLEJU TAK WSKAŹNIK P.M. TAK
CYFROWA DESKA ROZDZIELCZA TAK OSŁONA SILNIKA BRAK
HANDBARY TAK WYDECH Sportowy z lekkostopowym tłumikiem
KIEROWNICA Aluminium

 

22 września 2016 17:43