Jedynym zagranicznym gościem tegorocznej Sztuki Ulicy był rosyjska formacja Wędrujące lalki pana Pezo.
Spektakl „Ostatni Bastion” zaprezentowano dwukrotnie, i to w różnych miejscach: w Parku Szczęśliwickim oraz na Rynku Nowego Miasta, co zasługuje na pochwałę z uwagi na wymagania sprzętowe konieczne do prezentacji.
Grupa z Rosji, ale sam spektakl miał raczej charakter włosko-francuski, pełny dynamizmu, odwołań do Rewolucji Francuskiej, odrobinę awanturniczy. Formacja nie oszczędzała również publiczność kierując w ich stronę kule z imponująco przygotowanej katapulty, a także zapraszając do udziału w spektaklu.
Od konfliktu wobec odwołania spektaklu, poprzez nastrój rewolucji, aż do regularnej bitwy. Tak można w skrócie podsumować fabułę. Ale wszystko ma jednak jakiś głębszy cel, nie wynika jedynie z agresji i awanturnictwa. Celem tym jest ochrona swojego domu (a może teatru, jak sugeruje zakończenie?), trwale stojącego w centralnym miejscu. Tytułowego bastionu.
- Ostatni bastion
- Ostatni bastion
- Ostatni bastion
- Ostatni bastion
- Ostatni bastion
- Ostatni bastion
- Ostatni bastion
- Ostatni bastion
- Ostatni bastion
- Ostatni bastion
- Ostatni bastion
- Ostatni bastion
- Ostatni bastion
- Ostatni bastion
- Ostatni bastion
- Ostatni bastion
- Ostatni bastion
- Ostatni bastion
- Ostatni bastion
- Ostatni bastion
- Ostatni bastion
- Ostatni bastion
- Ostatni bastion
- Ostatni bastion
- Ostatni bastion
- Ostatni bastion
- Ostatni bastion
- Ostatni bastion
- Ostatni bastion
- Ostatni bastion
- Ostatni bastion
- Ostatni bastion
- Ostatni bastion
- Ostatni bastion
- Ostatni bastion
- Ostatni bastion