Przez trzy dni możemy cieszyć się w stolicy, niedostępną na co dzień, najwyższą jakością dźwięku. Dotknąć, pomacać i posłuchać!

Najciekawsze (i najczęściej najdroższe) produkty z branży audio na świecie zostały zgromadzone pod dachem PGE Narodowego oraz hoteli Sobieski i Golden Tulip tylko na czas wystawy.
Organizatorzy zadbali by można było je wszystkie zobaczyć nie ponosząc dodatkowych kosztów – co pól godziny kursuje specjalny, darmowy autobus łączący te trzy punkty Warszawy. Miły gest wobec zwiedzających.

Audio Video Show jest największą w Polsce i drugą co do wielkości wystawą sprzętu audio-video w Europie. Jeszcze dziś można zobaczyć wszystkie elementy wchodzące w skład domowych systemów audiowizualnych, m.in. odtwarzacze CD i Blu-ray, wzmacniacze, odtwarzacze sieciowe, kolumny głośnikowe, słuchawki, projektory i telewizory. Audio Video Show to jedyne miejsce, gdzie można osobiście posłuchać i obiektywnie porównać wiele urządzeń z praktycznie wszystkich pułapów cenowych.

Oprócz popularnych producentów, jak Sony czy Panasonic, sprzęt dla audiofilów zaprezentowały takie marki jak B&W, McIntosh czy Sonus faber. Ponadto, dla gości dostępne są tłumnie odwiedzane warsztaty i prelekcje.
Równolegle z prezentacją sprzętu odbywają się liczne seminaria poświęcone tematyce audio-video oraz koncerty – w piątek miała miejsce premiera nowej płyty T-Love. Na nowym krążku znalazły się kompozycje wszystkich członków zespołu, a za teksty odpowiada Muniek Staszczyk. Artysta odwołuje się w nich do problemów współczesnego świata.
Muniek Staszczyk odpowiada:
Ma ostro bujać muzą opartą na dobrych melodiach i gitarowych riffach… To swoisty soul-punk tzn. skrzyżowanie czarnej tradycji Motown, czy Stax, z białym rock’n’rollem.

W salach stadionu PGE Narodowy odwiedzający mogą zobaczyć, posłuchać zestawów słuchawkowych pochodzących od ponad 50 różnych producentów. W tym jak brzmi najdroższy zestaw słuchawkowy na świecie, czyli system Orpheus, którego wartość wynosi 250 tys. zł.
Organizatorzy chwalą się (i słusznie), że tą jubileuszową edycją pobili rekord w ilości wynajętych sal, powierzchni jak też sprowadzonych marek.
7 000 m2 i 160 sal robi wrażenie.

Nam bardzo spodobał się sposób prezentacji marek.
Oddzielne sale, odizolowane od reszty ekspozycji powalały autentycznie zasmakować jakości wypróbowywanego sprzętu.
Fotorelacja
Dominik Parka/Dominik Kotowski
- Audio Video Show 2016
- Audio Video Show 2016
- Audio Video Show 2016
- Audio Video Show 2016
- Audio Video Show 2016
- Audio Video Show 2016
- Audio Video Show 2016
- Audio Video Show 2016
- Audio Video Show 2016
- Audio Video Show 2016
- Audio Video Show 2016
- Audio Video Show 2016
- Audio Video Show 2016
- Audio Video Show 2016
- Audio Video Show 2016
- Audio Video Show 2016
- Audio Video Show 2016
- Audio Video Show 2016
- Audio Video Show 2016
- Audio Video Show 2016
- Audio Video Show 2016
- Audio Video Show 2016
- Audio Video Show 2016
- Audio Video Show 2016
- Audio Video Show 2016
- Audio Video Show 2016
- Audio Video Show 2016
- Audio Video Show 2016
- Audio Video Show 2016
- Audio Video Show 2016