0

Bezpłatne warsztaty dla przedsiębiorców

Szkolenie biznesowe foto Andrea Piacquadio (pexels)
Szkolenie biznesowe
fot. Andrea Piacquadio (pexels)

Cykl warsztatów biznesowych dla przedsiębiorców, właścicieli oraz właścicielek małych i średnich firm z Warszawy i okolic.

Rozpoczęły się zapisy do kolejnej edycji programu NET_SMOLNA#2021.

Warsztaty prowadzą eksperci, mają formę spotkań networkingowych umożliwiających przedsiębiorcom nie tylko zdobywanie wiedzy, ale także wymianę doświadczeń oraz nawiązywanie kontaktów biznesowych z innymi uczestnikami.

Jak się zapisać?

Wszyscy zainteresowani  mogą zapisać się na wybrane przez siebie warsztaty za pośrednictwem strony Centrum Przedsiębiorczości Smolna www.firma.um.warszawa.pl lub na stronie www.fsd.edu.pl/netsmolna.

Spotkania prowadzone są w formule online.
Zakładają aktywny udział uczestników, w związku z tym biorący w nich udział proszeni są o korzystanie z kamerki internetowej.

Harmonogram spotkań:

  • 04.10.2021 r.
    E-commerce w prawie i praktyce, czyli prawo w e-handlu.
    Cel warsztatu: Pozyskanie wiedzy, czy posiadane dokumenty prawne są właściwe dla bezpiecznego prowadzenia handlu w e-sklepie.
  • 25.10.2021 r.
    Asertywna komunikacja i rozwiązywanie konfliktów.
    Cel warsztatu: Zwiększenie świadomości komunikacji, jej barier, skutecznego feedbacku oraz radzenia sobie z sytuacjami konfliktowymi.
  • 03.11.2021 r.
    Jak czytać i sporządzać prawną dokumentację handlową.
    Cel warsztatu: Zwiększenie świadomości komunikacji, jej barier, skutecznego feedbacku oraz radzenia sobie z sytuacjami konfliktowymi.
  • 15.11.2021 r.
    Zarządzanie zespołem rozproszonym.
    Cel warsztatu: podniesienie kompetencji managerskich niezbędnych do efektywnego zarządzania oraz rozwoju zespołu rozproszonego.
  • 25.11.2021 r.
    Budowanie marki przy użyciu mediów.
    Cel warsztatu: Poznanie najskuteczniejszej metody wyróżnienie się na tle innych ekspertów.
  • 02.12.2021 r.
    Media relations – jak nawiązywać kontakty z przedstawicielami mediów? Podstawy marketingu w sferze cyfrowej.
    Cel warsztatu: praktyczne przygotowanie uczestnika kursu do realizacji zadań w zakresie media relations oraz poznanie narzędzi marketingowych i ich wykorzystania w przestrzeni cyfrowej.

Projekt finansowany jest z budżetu m.st. Warszawy.
Jego wykonawcą jest Fundacja na Rzecz Rozwoju Szkolnictwa Dziennikarskiego.

29 września 2021 07:56
[fbcomments]