Dla odmiany SKUTER. Czy miłej odmiany? To się jeszcze okaże. Wygląda obiecująco zarówno fizycznie jak i „na papierze” tj. wg. danych technicznych. Zobaczymy za tydzień jako ze na tyle mamy ją (my i IAUTO) udostępnioną przez Honda Polska.

Silnik i skrzynia biegów.
Średnica x skok tłoka (mm) |
52,4 x 57,9 |
Dawkowanie paliwa |
Elektroniczny wtrysk paliwa PGM-FI |
Stopień sprężania |
11.5 |
Pojemność skokowa (cm³) |
124,9 |
Typ silnika |
Chłodzony cieczą, 1-cylindrowy, 4-suwowy, 4-zaworowy, SOHC |
Układ zapłonowy |
cyfrowy, komputerowo sterowany, tranzystorowy z elektronicznym wyprzedzeniem |
Moc maksymalna (KM) |
14,3 KM przy 8750 obr/min |
Maks. moment obrotowy (Nm) |
12 Nm przy 8250 obr/min |
Rozrusznik |
Elektryczny |
Sprzęgło |
Automatyczne, odśrodkowe |
Sterowanie sprzęgłem |
automatyczne |
Przełożenie końcowe |
pas napędowy (V-belt) |
Skrzynia biegów |
V-MATIC bezstopniowa |
Wymiary:
Wymiary (dł. x szer. x wys.) (mm) |
2134 x 748 x 1452 |
Typ ramy |
Stalowa, rurowa, dolna belka nośna |
Pojemność zbiornika paliwa (litry) |
11,5 |
Zużycie paliwa (l / 100 km) |
2,3 z systemem Idle Stop |
Pojemność zbiornika paliwa (litry) |
11.5 |
Prześwit (mm) |
148 |
Lampa przednia |
LED |
Masa własna pojazdu (kg) |
162 |
Wysokość siedzenia (mm) |
780 |
Wyprzedzenie (mm) |
89 |
Rozstaw osi (mm) |
1490 |
Dominik Kotowski
9 lipca 2016 21:45