Kryzysowa narzeczona: Honda Forza 125

Honda FORZA
Honda FORZA – komfort i cywilizacja tak na pierwszy rzut oka.
fot. Dominik Kotowski

Dla odmiany SKUTER. Czy miłej odmiany? To się jeszcze okaże. Wygląda obiecująco zarówno fizycznie jak i „na papierze” tj. wg. danych technicznych. Zobaczymy za tydzień jako ze na tyle mamy ją (my i IAUTO) udostępnioną przez Honda Polska.

Honda Forza 125

Silnik i skrzynia biegów.

Średnica x skok tłoka (mm) 52,4 x 57,9
Dawkowanie paliwa Elektroniczny wtrysk paliwa PGM-FI
Stopień sprężania 11.5
Pojemność skokowa (cm³) 124,9
Typ silnika Chłodzony cieczą, 1-cylindrowy, 4-suwowy, 4-zaworowy, SOHC
Układ zapłonowy cyfrowy, komputerowo sterowany, tranzystorowy z elektronicznym wyprzedzeniem
Moc maksymalna (KM) 14,3 KM przy 8750 obr/min
Maks. moment obrotowy (Nm) 12 Nm przy 8250 obr/min
Rozrusznik Elektryczny
Sprzęgło Automatyczne, odśrodkowe
Sterowanie sprzęgłem automatyczne
Przełożenie końcowe pas napędowy (V-belt)
Skrzynia biegów V-MATIC bezstopniowa

Wymiary:

Wymiary (dł. x szer. x wys.) (mm) 2134 x 748 x 1452
Typ ramy Stalowa, rurowa, dolna belka nośna
Pojemność zbiornika paliwa (litry) 11,5
Zużycie paliwa (l / 100 km) 2,3 z systemem Idle Stop
Pojemność zbiornika paliwa (litry) 11.5
Prześwit (mm) 148
Lampa przednia LED
Masa własna pojazdu (kg) 162
Wysokość siedzenia (mm) 780
Wyprzedzenie (mm) 89
Rozstaw osi (mm) 1490
9 lipca 2016 21:45