0

Nowy Rok, nowe logo

Nowe logo warszawskiej komunikacji miejskiej

Zarząd Transportu Publicznego maluje tabor nowym logotypem już nazwanym przez warszawiaków ”dziennikiem telewizyjnym”.

Dziś na trasy wyruszyły pierwsze pojazdy oznaczone nowym logotypem warszawskiego transportu publicznego. O wyborze w drodze konkursu nowego znaczka pisaliśmy 28 września u.r. [LINK].

Zarząd Transportu Miejskiego tłumaczy tę zmianę  koniecznością ujednolicenia oznakowania z powodu funkcjonowania w stołecznej przestrzeni wielu różnych znaków graficznych dotyczących transportu. Logotypy Zarządu Transportu Miejskiego i poszczególnych przewoźników, znak „Zakochaj się w Warszawie komunikacyjnej”, czy herb Warszawy. Nowe, unifikujące logo jest wprowadzane stopniowo. Widnieje już na części pojazdów, a pojawi się m.in. także na biletach, elementach systemu informacji pasażerskiej, rowerach publicznych, czy parkingach P+R.

Zdaniem wielu warszawiaków Zarząd Transportu Miejskiego i urząd miasta dąży do wyeliminowania herbu Warszawy z oznakowania taboru i infrastruktury warszawskiej komunikacji.

 

2 stycznia 2018 10:49

Komentarze